Olin eilen taas töissä isännän kanssa, on se rankkaa. Sen jälkeen onkin taas mukava lepäillä kotona uudella pedillä. Pedin ja minun kohtaamisesta tulee kuvia, kunhan kerkiän.

Toisaalta on ollut mukava huomata, että:
- olen parantunut vatsataudista.
- pupujen jahtaaminen on edelleen niin ihanaa.
- oravatkin on tosiaan aika kivoja.
- en tule toimeen kaikkien koirien kanssa (mukavaa vai?)
- taloon on tullut uusia asukkaita, joka tarkoittaa minun kannalta lisää (?) rapsuttajia.
- hesarin jakajaksi on vaihtunut jokin kolistelija tyyppi, joten muistan taas ilmoittaa aina hesarin tulosta myös isännälle ja emännälle.
- olen vihdoinkin päässyt tavoitetilaani, saan hypätä sänkyyn jo ennen kuin kaikki nukkuvat ja valot on sammutettu, eikä minua ajeta pois.

Ai niin ja jos teistä joskus tuntuu, että koiranpentu olisi kiva, vilkaiskaa tänne.