Minä sain syödäkseni oikein hyvää tandorikanaa perjantai-iltana ja lauantaiaamuna. Ehkäpä siitä johtui se, että en juurikaan nukkunut perjantain ja lauantain välisenä yönä ja aamulla (ruoan jälkeen vasta) huomasi isäntä, että mahan aluseni oli punainen ja raavittu. Lähdimme sitten käymään eläinlääkärissä, joka totesi, että minulla on ihotulehdus, joka johtui joko allergiasta tai siitä, että olin käynyt hyvin innokkaasti taas uimassa, eikä se iho kestä märkänä olemista koko ajan. Tulehdus aiheutti voimakasta punotusta vatsassa ja alahuulessa (botoxia?) ja samalla huomasi lääkäri, että minulla on silmä- ja korvatulehduskin. Monioireinen siis. Sain kortisonipiikin niskaan ja nyt on sitten arsenaalina shampoot ja tipat joka vaivaan. Ja kehotus kesäturkin leikkuusta. Miltä näyttää lyhytkarvainen cockeri?

Kaikki on jo taas hyvin paitsi, että mä en vissiin sitten enää saa mausteisia ruokia.

Niin ja se kamera oli edelleen kotona toisenkin mökkiviikonlopun ajan, joten ei siitä viikonlopusta sen enempää.