No, hengissä olen vielä vaikka olikin aika erilainen viikonloppu. Käytiin mökkikylässä ja eihän siellä saanut olla vapaana. Minut kahlittiin hihnan päähän ja siinä sain tonkia maata ja ihmetellä elämän menoa. Oli siinä seurana toinenkin koira, mutta laittoivat sen himputti sentään niin pitkälle, ettei voitu tehdä tuttavuutta, olisi kuulemma ollut liian rajua ne yhteiset leikit.

Yöpymään päästiin motellille, jossa ei paljoa nukuttanut. Piti vahtia kaikkea ja ilmoittaa emännälle ja isännälle, kun joku liikkui käytävällä. Nyt emäntä etsii netistä ohjeita tuon vahtihaukkumisen estämiseksi, saa nähdä mitä kivaa se keksii. Minä kannatan makupaloja, joka haukahduksen jälkeen yksi, kiitos.

Isäntä kävi jossain taivahallakin, mutta minua ei päästetty lähellekkään lentohärveliä, kai sillä siis kivaa oli, mutta kivempaa olisi ollut jos minä olisin ollut mukana. Pois lähtiessä käytiin vielä jossain kahvilassa. Siellä oli mukavaa kun sain vettä ja keksejä, mutta minua häiritse kun joku yritti koko ajan tulla sisälle, vaikka oltiinkin ulkona, mutta ikinä ketään ei näkynyt. Vahtihaukuin jokaisin kilauksen, väittivät, että tuli kassakoneesta, mutta ei minua huijata.

135427.jpg
Tässä olen kahvilassa, vähän epäonnistunut poseeraus

135425.jpg

Raskas oli tämäkin viikonloppu pienen koiran elämässä, maanantai meni nukkuessa ja toipuessa.

lisätty kuva 28.7.