Tuli kesä tosissaan tänne meidän maailmaan. Meillä kaikki pitävät jäätelöstä. Minähän syön oikeastaan melkein kaikkea. Vain mansikat, etikka ja salmiakki ovat jääneet syömättä. Tässä yhtenä päivänä oli tarjolla jäätelöä oikein kunnolla.

1618059.jpg
Okei, okei, on aika paljon, mutta kyllä mä siitä uskon selviäväni.

1618066.jpg
Ai vain "höyryt"!

Niin siis ajatelkaa, mä sain vain vaivaisen veitsen nuoltavaksi. Siinä oli siis ehkä murunen tai vähän pienempikin nokare jäätelöä ja loppu kylmää höyryä. Ei mulla kovin hyvin mee. Voisko joku joskus tarjota mulle kunnolla jäätelöä. Tuolta netistä olen saanut selville, että se mun pamahtava ystävä kirjoittelee kanssa tarinoitaan, niin ajatelkaa, että sille ostetaan niinkun ihan oma jäätelö.... pitää vissiin harkita tavaroiden pakkaamista ja muuttamista muualle.