Eilen kävelyllä tuli vastaan pari koiran omistajaa ja toinen naisista, kun minua taputteli totesi "Ihana löllö!", tarkoitti siis tätä mun nahkaa, joka on liian iso minulle. Hoitokeinona suosittelen ehdottomasti lisää ruokaa. Pitääkin soittaa kasvattajille ja kysyä onko suvussani shar pein geenejä :-)

Juoksuaikakin alkaa olemaan lopuillaan, naapurin seniorikin sen totesi tänä aamuna. Meillä siis vaihtuu tämä huomion tavoittelu, juoksun aikaan seniori tavoittelee minun huomiota, juoksuttomana aikana se ei mua huomaakaan eli mun pitää sitten yrittää saada jotain kontaktia siihen.

Ai niin eilen oli taas joku sokkeri-matsi. Isäntä ja emäntä tuijottivat koko illan sitä mölylootaa ja minä mulkoilin, että voisiko tuon metelin jo lopettaa. Lopputulos oli ilmeisen hyvä meidän perheen kannattajille: italialainen voitti.

609204.jpg