päivitysten suhteen. Olemme perustaneet emännän kanssa "isäntä fan clubin" on se sen verran ihana.

Niin viimeaikoina tapahtunutta, meillä oli sitten ystävä kaukaa yökylässä, eka ihminen, joka mun kotiini majoittui yön ajaksi.Yritin valloittaa tuon patjasängyn, oli kerrankin sopivan iso ja pehmeä, mutta eivät anteneet.

150718.jpg

Jännittävää taisi olla kaikille, mutta hyvin meni, nukuin majassani tyytyväisenä, vähän aamun lehteä kommentoin, mutta muuten oli kivaa. Ystävä kaukaa leikki kovasti kanssani.

Olen oppinut hyppimään sänkyyn ja pääasiallisesti vietän keittiössäni yksinolo aikana sohvalla, jonka järjestän sopivamman näköiseksi minun vartalolleni.

150711.jpg

Olen menossa ekaan näyttelyyn lähiaikoina ja sen takia ensi viikon maanantaina menen ekaan trimmiini. Kuulemma pitäisi mennä jo nuorempana, mutta ei minua ole viety mihinkään, ei noi oo tajunnut. Veljeni Snuffe on jo pärjäillyt hurjan hyvin näyttelyissä, joten hyvää verta minussakin virtaa. Ja ikäähän meillä kummallakin on vain 10 kuukautta.