Viime sunnuntaina ajettiin pitkää ja mutkaista tietä kotoa meren rantaan ja isäntä kävi pulahtamassa veden alla. Tuolla se on, joku noista meressä kelluvista pisteistä. Hetken päästä sitä ei sitten enää näkynytkään laisinkaan.

1241450079_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minä ja emäntä nautittiin tuulisesta säästä rantakallioilla. Vielä en päässyt uimaan ;-) Ja ei siinä tuulessa hikikään päässyt tulemaan.

1241450153_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Reissumme jatkui kyläilemään hoitolaani. Kyllä siellä taas kelpasi koiran käydä, sai kunnon ruokaa syödäkseen. Sen jälkeen olenkin taas jättänyt aamulla kotona kuivat nappulat pääosin koskematta kuppiini. Koska kai tässä pitää myös ruokavaliota katsoa itseltään, kun juoksuttavat liikunnan vuoksi kahdeksan kilsan lenkkejä citymetsän keskellä. Ei isäntä tai emäntä ole mulle kertonut, mutta mä luulen, että mä oon laihdutuskuurilla!? Mitä te luulette? Vai onko tää juoksuttaminen vaan joku "kevättä rinnassa" -tempaus?