Tällä viikolla olen
- käynyt kylässä ihanassa mummolassa, jossa välillä vietän enemmänkin aikaa. Oli se niin ihanaa nähdä niitä molempia. Minusta tuli ihan makaronia kun häntää pitää heiluttaa, peppua pitää heiluttaa ja korviakin pitää heiluttaa. Oli niin kotoisaa käydä siellä.
- kuopinut pesää myös kodin nahkasohvaan, en vielä pahasti
- nukkunut päivät keittiön sohvalla ja syönyt tyynyjä
- nukkunut öisin olohuoneen sohvalla
- vetänyt hihnassa
- syönyt kaiken mitä annetaan, kun ne annokset on niin pieniä
- haukkunut edelleen aamulehteä, puhuvat nyt jostain sitruunapannasta....
- nautiskellut rauhaisasta olosta.

Nythän on taas tulossa viikonloppu, joten en tiedä mitä sitten se tuo tullessaan, toivottavasti muutakin kuin vettä ja myrskyä. Sellainen kutina minulla on, että jotain on taas tapahtumassa.

Heh! Nyt saatiin sitten hienoja kuvia kasvattajaltakin siitä viikonlopusta kun olin siellä hoidossa.

Tässä serkkuni ja minä leikin touhussa, meillä oli aika vauhdikasta tuo meno. Meillä on siis yhteinen isoisä vai isoisoisä, en mää enää muista, eikä nuo emäntä ja isäntäkään muista.
178957.jpg

ja tässä olemme hetken poseeraamassa
178952.jpg

Ja tässä on velipoikani, se sertin arvoinen. Mulla on muuten pienempi kieli kuin veljellä ja tuo karvapeitekin on ohuempi ja on mulla kyllä lyhyemmät korvatkin. Olenkohan oikeasti edes sukua ;-)
178954.jpg

Kiitos kuvista T!