Lumi ei vielä ole maassa, mutta eilisellä lenkillä oli ihana piehtaroida jäisessä nurmikossa! Ootteko kokeillut? Virkistää ihanasti. Lunta tänne kotiseudulle odottelen ainakin minä. Ihmisistä, jotka asuu mun kanssa, en osaa sanoa.

Mun naama alkaa taas näyttää siltä, että tarttis vähän parturointia, onko kukaan vapaaehtoinen?

Nyt on kaikkien perheemme ikääntyneiden juhlatkin juhlittu. Kaksi viikonloppua siinä meni. Mun mielestä ei ollut mikään paha juttu, koska kun ne teki syötäviä, niin ainahan sieltä jotain pientä tipahti lattialle minun syötäväkseni. Lisää juhlia sanon minä. Isäntä ja emäntä taitaa olla sitä mieltä, että aikaisintaan 10 vuoden päästä.

Niin eli kaikin puolin rauha on palannut maahan. Tikit poistettiin viikko sitten maanantaina ja kaikki on jo hyvin tuon vatsan avaamisen suhteen.

Silikoneja odotellessa.