Niin... isäntä ja emäntä vain laiskottelevat. Uusia kuvia, joita kelpaisi esitellä, ei minusta ole taas aikoihin otettu. Pitää huomauttaa, että lukijat kaipaisivat kuvapäivitystä.

Lauantaina kävi hauskasti, lähdettiin kaikki Luukkiin kävelylle ja eikä siinä vielä kaikki sinne tuli enemmänkin ihmisiä, jotka kävi kävelyllä meidän kanssa. Ja eikä siinäkään vielä kaikki, siellä tehtiin oikeaa ruokaa ja kävi pienellä cockerillakin tuuri ja sain makkaraa. Mukavaa oli emännän sukulaisten kanssa tepastella ympäri metsiä, tai siis minä juoksin ympäri ryteikköjä ja ihmiset sitten kaupunkilaiseen tyyliin talsivat pitkin leveähköä hiekkatietä. Mutta kyllä siellä oli myös mahtavaa uida ja leikkiä metsästävänsä lintuja. Taisivat nuo mukana olevat serkut olla hieman huolissaan kun mennä viiletin niin, että tanner tömisi, jäivät ainakin odottelemaan minua usein. Mutta aina minä palasin, helpommallahan ruoan saan emännältä ja isännältä. Laadussa on kyllä toivomisen varaa. 

Olin viime viikolla myös keskuspuistossa puoli-metsälenkillä ja yhden päivän isännän ja sen työkavereiden kanssa Nuuksiossa, se oli muuten se päivä kun ukkosti :-I

Ja näistä johtuen kuulemma hihnakäyttäytymiseni on huonontunut, pitää kuulemma laittaa minut omaan koirakouluun sanovat isäntä ja emäntä. Ja se kai tarkoittaa, että pitää käydä taas vaihteeksi city-lenkeillä. Ihan miten vaan, minä vedän hihnassa kuitenkin ja pääasia on, että pääsee ulos.