176817.jpg

Olin viikonloppuna siellä hoidossa, missä minua jo kovasti odotettiin. Tytöt olivat ihania ja hoitajana oli myös poika ja kaksi aikuista. Minulla riitti puuhaa lasten kanssa, kävin ahkerasti ulkona ja sain hepuleitakin... mitä lie taantumia, mutta kuulemma olin hauska.

Öisin etsin hyvää nukkumispaikkaa ja paras taisi löytyä varaemännän kainalosta. Oli varaemäntä niin hyväsydämmenin, että ei raaskinut minua alas tunkea sängystään kun oikein painauduin kylkeen ja patjaa vasten ja yritin olla hellyttävän näköinen. Leikkiinkin olisin ollut valmis yön synkkinä tunteina, mutta ne kaikki vaan nukkuivat.

Tytöt hoisivat minua ja tekivät minusta vähän sylikoirankin! Ohessa kuvatodisteita.

176814.jpg

176815.jpg

Emäntä ja isäntä sitten hakivat minut pois, mutta mukaan tarttui muutama uusi lelu ja tosi heinot piirrustukset tytöiltä. Nyt olen sitten taas kotona, eikä siellä oikein tapahdu mitään, vähän tylsää...

kuvat julkaistaan varaemännän luvalla ja ovat hänen ottamiaankin. Kiitos S!