Viime viikolla nautiskelin omasta rauhasta vain muutaman päivän. Isännällä ja emännällä oli lomanen keskiviikko illasta sunnuntaihin. Ja kaikkea kivaa ehdittiin tehdä. Oltiin tietty ensin omalla mökillä. Nautiskeltiin keskiviikkoiltana lämpöisestä kelistä ja torstain viileyttä paettiin hetkeksi pitkälle kävelylenkille mantereen puolelle. Siellä niitä ihania taloja riitti, emäntä minulle kertoi. Itse en niitä tainnut huomata, mutta ihanat uudet hajut siellä houkutti välillä riemukkaaseen vetojuhtailuun.

Perjantaina nautittiin taas kauniista säästä ja pohdittiin tuleeko se kesä nyt pysyvästi iloksemme. Mun mielestä sais kyllä vähän viileempää olla,  tää turkki lämmittää kivasti. Onneksi välillä pääsee uimaan.

Lauantaina matkustimme taas kerran iloiseen osaan Suomessa ja pääsin mun ihanaan hoitopaikkaan. Tällä kertaa mökkeilin sielläkin. Minusta taitaa pian tulla mökkihöperö :o)

Ihaninta minun lomasessani oli järvi. Sen suolaton vesi vilvoitti ihanasti ja sitä voisi juoda määrättömästi, toisin kuin merivettä. Kattokaa vaikka näitä kuvia, voiko Suomen suvi olla ihanampi? Näissä on kaikki kohdallaan, kaunis malli (kröhm!), sininen taivas ja ihana sininen järvi!

Hoitajat oli mahtavia. Sain savustettua kalaakin ja kyllähän se maistui. Siellä vapaana vaeltelin pitkin rantaa ja yritin käyttäytyä ja tulla katsomaan aina mitä niillä oli asia kun minua kutsuivat. Ja eihän sitä ikinä tiedä, jos vaikka herkkuja saisi.

Ja aatelkaa vaikka mulla oli seurana aikuisia ja ihana nuori neitikin sain superluksus kohtelun ja sain nukkua omassa sviittimökissä. Paljonkohan isäntä ja emäntä siitä joutuu laskua maksamaan.

Emäntä on kyllä sitä mieltä, että sietäisin taas aloittaa laihdutuskuurin :-( Kattois ensin itseään.

No ehkä kesä vie kilot kun pääsee juoksentelemaan vapaana ympäri maita ja mantuja.

Kiitos jälleen kerran hoitajille ja kiitos kuvista S!