Kun kerran talvi ei tullutkaan vielä, kuten taisi tulla pari edeltävää vuotta, olen päässyt vieläkin käymään mökillä.

Siellä on kyllä aika viileää aluksi ennen kuin lämpö saadaan kerääntymään mökkiin sisään. Siellä on myös aika pimeää aika pitkän aikaa. Onneksi mökissä on sentään valot.

Todistusaineistona kuvia minusta mökillä... ylläri?

Nykyisin olen joutunut olemaan mallina hieman liikaakin. Emäntä kun sai lahjaksi uuden puhelimen ja siinä on kuulemma kamera, johon voisi vaikka rakastua, jollei olisi isäntää jota se kuulemma rakastaa.

Tähän samaan ilmastonmuutokseen kai kuuluu sekin, että minulla ei tänä vuonna ole joulukalenteria. Voisiko joku auttaa ja kertoa mistä niitä vielä saisi?

Voisin kerätä noita mun ruokanappuloita maksuksi. Kai ne kelpaisi kaupassa kuin kaupassa? Maailmassa puhutaan kyllä aika paljon rahasta ja sen merkityksestä elämälle, siitä kuinka rahaa pitäisi saada töistä. Mutta mäkin olen ollut jo useamman päivän tällä viikolla töissä ja rahaa ei oo näkynyt. Nappuloita sentään näkyy ruokakupissa aina välillä, mutta usein miten liian vähän. Haloo! Voiskohan tästä asiasta kirjoittaa jonnekin ihmis... eikuin koiraoikeustuomioistuimeen?