Eilen oli viimeinen kerta kun kävin koirakoulua. Olen jo siis täysin oppinut, kuulemma on olemassa jotain jatkokursseja, mutta en minä mielestäni niitä tarvitse. Tosin emäntä ja isäntä jo hihkuivat onnesta kun kuulivat, että tarjolla olisi alkeis-tokoa syksyllä. Kurssilla oli kivaa. Sain haistella paljon uusia hajuja, joskus nenään tulvahti myös tuoksu emännän tai isännän taskusta, broileripullia, niiden avulla yritän olla tosi kiltti koira. Nyt viimeisellä kerralla kävimme shoppailemassa kauppakeskuksessa, aika tylsää puuhaa näin koiran silmin. Meitä oli kurssilla vain muutama koira ja minä olin vanhin. Muut minun ikäiset taisivat käydä jo arkitottelevaisuuskoulua, mutta minä sovin mainiosti pentupuolelle. Koulutuksen järjesti ihana Sari, Sarin nettisivut löytyvät täältä, joka kutsui minua Pulukseen, kiva nimi sekin, voisin sitäkin alkaa totella näiden muiden lisäksi.