Laskujeni mukaan kuudes hoitopaikka testattu. Isäntä ja emäntä kävivät viikonlopun kaukana idässä ja olin viikonlopun hoidossa sen suuren ja kiltin kaverin luona, lähestulkoon maalla. Hyvin meni, se ei vaan oikein aina jaksa minua, kun mulla on tätä hömppäenergiaa, mutta silloinkin se kaveri vain kääntää päänsä pois ja antaa mun hömpätä edelleen. Hauskaa mulla oli ja hyvät oli ruoat. Mikäköhän siinä on, että muualla on paremmat ruoat kuin kotona? Oliskohan mun aika vetää joku kokkikurssi isännälle ja emännälle?! Vain essu puuttuu. Väittävät isäntä ja emäntä myöskin saaneensa vierailulla parempaa ruokaa kuin kotona, joten ehkä se kokkikurssi oikeasti olisi paikallaan.

Eilen käytiin taas pienen matkan päässä maalla kylässä, tällä kertaa isännän ja emännän kavereilla. Siellä oli myös pienehkö poika, joka ei edes uskaltautunut silittämään minua. Pelottavaksi olen siis ilmeisesti muuttunut pienten ihmisten mielestä.

En mää nyt muuta tähän hätään keksi! Suuri terppa ja iso kädenheilutus lukijoilleni, joista jotkut osaavat jo otsikkoja ulkoa!

Kuvia ei nyt tähänkään tarinaan tule kun emäntä on laiskotellut, taas.