Maanantaina olin kirittämässä isäntää juoksutestissä. Seurasin kyllä enimmäkseen kentän laidalta, miten sillä sujuu. Jos se alkoi juoksemaan välillä yli oman kuntonsa (???), nostin siitä metelin ja sitten se tajusi, että pitää mennä hiljempää. Aika kova se on juoksemaan, mutta minä olisin kyllä juossut vielä pidemmän matkan, jos oisin viittiny.

Rankka päivä kokonaisuudessaan oli se maanantai kun olin koko päivän töissä. Kun pääsin kotiin, en meinannut jaksaa mennä edes ovelle emäntää tervehtimään kun se tuli kotiin töistä. Silmät lupsuivat ja istuakaan ei jaksanut. Mä en vaan ymmärrä, miten jotkut jaksaa käydä töissä viitenä päivänä viikossa. Onneksi mulla on vähän parempi elintaso ja mainio ammatti (koira). Riittää kun käyn silloin tällöin näyttäytymässä työpaikalla ja silti on aina ruokakupissa ruokaa riittänyt.