Kirjoitusten tahti on tässä sitten hidastunut, tassut taitaa olla kipeät... tai sitten vain meno liian vauhdikasta, kun ei edes tänne ehdi kirjoittamaan.

Viime viikon reissun jälkeen nukutti melkoisesti. Kuva unisesta nenästäni on tulossa sivuille pian, kannattaa odottaa.
209503.jpg

Siinä kun neljä päivää vahti ja murisi, söi keppejä ja tärisi, nukahteli milloin sattuu ja heräili ajoissa... siinä meikäläisen kunto ei meinannut kestää vaan piti melkeen seisaalleen nukahtaa.

Tässä olemme tulossa kotiin

209514.jpg

 

Viikonloppu meni siis pitkälti nukkuessa tätä univelkaa pois. Ukkosta pideltiin sunnuntaina tuolla yöpöydän alla ja vähän se pelotti, tärisemään pisti. Minä siis mahdun sinne yöpöydän alle ei noi muut, olen vielä sen verran siro.

Emäntä sanoi muuten, kun ei nähnyt minua viikkoon, että olen hoikistunut. Lantio alkaa kaartumaan naisellisesti, mutta tällä viikolla onkin mun synttärit! Perjantaina tulee vuosi täyteen, onkohan tarjolla jotain herkkuja tai uusia leluja? Lahjat voi kaikki tutut ja tuntemattomat lähettää emännälle ja isännälle. Vastaanottoa en tänä vuonna pidä, mutta ehkä ensi vuonna, jos yleisö siihen painostaa. Tutina on, että jotain jännää on perjantaina tapahtumassa....