Eilen pääsin mukaan kun isäntä ja emäntä menivät juhlistamaan vanhimman kummityttönsä 14-vuotis synttäreitä. Onnea vielä kerran täältä!

Kyläpaikka oli pienelle koiralla ihana. Siellä oli ihmisiä, jotka silitteli ja antoi huomiotaan. Toinen koira, jolle minun tosin piti välillä sanoa, että menehän vähän kauemmaksi herra. Olen melko herkku, mutta pitäähän tässä nyt huomioida, että minä olen teini-ikäinen ja herra jo melkein eläkeikäinen. Tilanne alkoi välillä muistuttaa Suomen poliitikoiden elämää. Tiedätte varmaan kehen viittaan.

Niin ja sitten siellä on ne linnut häkissään, jotka juttelee ja liihottelee ympäri kotiaan. Ne olen kyllä tavannut aiemminkin.

Mutta uutuutena siellä oli kaksi pupua, valmiiksi häkkiin laitettuna. Tosin nämä puput olivat aika isoja noihin meidän lähistön pupuihin verrattuna. Ja sitten ne siellä häkissään tömistivät vähän väliä tassujaan maahan ja siitä kuului minusta aika pelottava ääni. Jos ne olisi päästetty vapaaksi en kyllä tiedä kuka olisi jahdannut ketä :-) Onneksi tuo meidän kodin lähistön kanit ovat pienenpää sorttia, niin on tuo marssijärjestys selvä.

Niin ja pahoitteluni, kuvat puuttuvat täysin, kamera oli kotona.